Авторы |
Влазнева Светлана Алексеевна, кандидат педагогических наук, доцент, кафедра профессиональной педагогики и психологии, Пензенский государственный университет, vlaznevas@mail.ru
|
Список литературы |
1. Bloom, B. S. Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. Handbook 1: Cognitive domain / B. S. Bloom. – N. Y. : David Mc Kay Co, 1956.
2. Walstad, W. B. Improving assessment in university economics / W. B. Walstad // Journal of Economic Education. – 2001. – V. 32, № 3. – P. 281–294.
3. Siegfried, J. J. How is introductory economics taught in America? / J. J. Siegfried, E. Stinar, H. Zhang // Economic Inquiry. – 1996. – V. 34, № 1. – P. 1182–1192.
4. Звонников, В. И. Современные средства оценивания результатов обучения : учеб. пособие / В. И. Звонников, М. Б. Челышкова. – М. : Академия, 2007. – 224 с.
5. Buckles, S. Using multiple-choice questions to evaluate in-depth learning of economics / S. Buckles, J. J. Siegfried // Journal of Economic Education. – 2006. – V. 37, № 1. – P. 48–57.
6. Walstad, W. B. Testing for depth of understanding in economics using essay questions / W. B. Walstad // Journal of Economic Education. – 2006. – V. 37, № 1. – P. 38–47.
|